tisdag 25 augusti 2009

Så jag har bestämt mig för att börja blogga, jag har alltid sagt att jag tycker att det är tråkigt att bara sitta och skriva om sitt patetiska liv och sen ska folk läsa det, asså jag menar vad är det för mening med det?
Vet faktist inte men jag ska försöka göra en bra blogg som folk vill läsa osv.

Just nu sitter jag och vet inte vad jag ska göra för mina kompisar bråkar med varandra och jag har inte riktigt fattat anledningen till det än men jag försöker klura ut det hehe.
Den här dagen har varit sååå himla seg, bara datorn hela dagen börjar nämligen skolan på torsdag, jag skulle vart med Felicia idag men hon hörde aldrig av sig, mjoo jag blev nog lite besviken när jag fick höra att hon hade vart med martin istället men aja pallar inte med mer bråk nu.
Känns iallfall bra att jag och min bästakompis Tove har blivit vänner vi har nämligen hållt ihop i 7 år :D.
Nu ska jag försöka fixa till min blogg så att den blir fin pusspuss <3

3 kommentarer:

  1. e också glad att vi e kompisar igen :)
    de blir så jobbigt annars
    puss / tove <33

    SvaraRadera
  2. älskar dej med :D<3<3/tove

    SvaraRadera