onsdag 26 augusti 2009


Nu har jag nyss kommit hem från stan och är otroligt trött och helt snurrig, men hur som helst xd Vi träffade två väldigt söta och snälla personer vid namn Bubblan och Joel :)
Egentligen va jag i stan för att jag skulle följa med min lilla bög Martin och shoppa aa och det gjorde han hehe två t-shirts JÄTTECOOLA jag är tom lite avis på honom fast än han säger att han vill att jag ska köpa likadana x)
I morgon flyttar Leo till Åkersberga vi kommer ha så j*vla kul mahaha ska träffa honom i morgon oxå och typ visa honom runt e den här lilla byhålan (a)
Torsdag i morgon alltså ja det betyder ju att det är slut på sommarlovet :'(
Men det roliga är att Martin och Natta börjar i min klass + en väldigt trevlig fjortisboy :D
Det här med att vara emot andras klädstilar har jag inte riktigt förstått mig på än :/
Asså varför ska emos och fjortisar bråka egentligen? Om man tänker såhär att Fjortisar använder mycket smink det gör emos oxå, fjortisar använder anorlunda kläder det gör emos med, fjortisar har knullruffs det har emos med och fjortisar är otrevliga mot emos och emos är otrevliga mot fjortisar så egentligen är dom ganska lika eller ja enligt mig iallafall men ni får ju tycka som ni vill :) jag tycker bara att man inte ska dömma folk efter utseendet
PussPuss <3<3

4 kommentarer:

  1. du va med mej också :) men du måste se klart på filmen DEN ÄR ROLIG !! :@ xd
    <333/tove

    SvaraRadera
  2. Ser att du piercat läppen....Good 4 you, dawg

    /Daniel

    SvaraRadera
  3. haha, du har så rätt!
    emos och fjortisar ÄR lika :)

    SvaraRadera
  4. lol, visa mig runt bruuuden <3

    klockrent :)

    SvaraRadera